Szabadítsuk ki a bimbiket! (Felidéző)

júl. 25., 2017

Szabadítsuk ki a bimbiket! (Felidéző)

„Kicsapom az ingből a mellszőrömet meg a bimbit, csak a buli kezdődjön el!” (Wellhello: Apu, vedd meg! – részlet)

Vagy bimbiket. A női mellbimbókról van szó természetesen, hisz a férfiaké szabad. Egytől egyig, mindkettő, ahogy a fenti sláger kiragadott sora is alátámasztja.

Történt egyszer, hogy két holland hölgy az USA-ban nyaralt, s egy forró napon lementek a beach-re. Ám oly forró volt az a nap, hogy a bikinifelső is égette a bőrüket. Nosza, megszabadultak hát a zavaró textiltől, s egy szál felsőhámban élvezték a jó időt. Amerikában azonban nem lehet csak úgy monokinizni. Jött is a szigorú úszómester, történetesen egy férfi, s felszólította a hölgyeket, tegyék el a közszemlére nem valót, mert az ő országukban tilos csak úgy bimbót villantani. A párbeszéd kicsit csikorogva folytatódott, mikor a tudatlan külföldi lányok segítségére sietett egy nagyon is öntudatos amerikai menyecske, s a görlpávör jegyében rendreutasította a bárgyún álldogáló beachboy-t: elteszik, ha ő is elteszi az övét.

Az incidens aztán missziót szült. A Chicago-ban élő leszbikus pár, Robyn és Michelle Lytle üzletet építettek a mellbimbók szabadságára. Kijátszva az amerikai törvényeket, megalkották a The Ta Ta TOP-ot: hússzínű melltartókra bimbót festettek. Messziről meztelenségnek hat, ám az erkölcs őrei közelebb lépve már tehetetlenek, mert van is a hölgyeken ruha, meg nincs is. Aztán rájöttek, hogy a polgárpukkasztás menő ugyan - hisz az ötlet piacra dobása utáni három napban alig pár órákat aludtak az óriási igény kielégítése miatt -, ám hamar a „napi megunt” kategóriában találhatja magát a pszeudo-meztelenség. Kitalálták hát, hogy jótékonysággal tartják életben az üzletet. A 28 dollárt kóstáló topokból 5 dollár az általuk támogatott szervezeteknek megy, melyek között van mellrák ellen küzdő és LMBTQ-hajléktalanokat támogató is.

Aki fogékony az ilyesmire, valószínűleg már beszerezte magának a ruhadarabot. Ám a piac szűkül, így a két hölgy kérdőíven érdeklődik, mire lenne közönségigény. A potens termékek közt van a férfi fürdőnadrág is. S hogy az hogyan fog festeni a valóságban? Nem biztos, hogy akarjuk tudni…

(Az írás 2015. július 4-én jelent meg.)

(Képek forrása: thetatatop.com)

Vona-Szabó KrisztaVona-Szabó Kriszta

Hozzászólások